onsdag den 1. marts 2017

FØRSTE FORÅRSDAG

Så er det officielt forår, ihvertfald hvis man skal tro kalenderen. 
Jeg glæder mig helt vildt meget til at komme ud i haven igen. Det første der skal ske er den helt store forårsrengøring som i første omgang involvere fejning og en lille opfriskende fugning mellem teglene. 

Vejret er, selvom det har været nogenlunde i dag, stadig en smule ustadig til min smag så jeg tjekker hyppigt vejrudsigten og venter på at graderne stiger en lille smule. 

Glæder mig især til at få tilplantet krukkerne med forårs-bebudere, det er et must!! 
I mellemtiden forkæler jeg mig selv med buketter til hjemmets vaser. Tulipaner er en af de ting som slet ikke kan undværes. 

Tænker at mange har det som jeg...



7 kommentarer:

  1. Dejligt med tulipaner, mon ikke vi er mange, der kigger på vejrudsigten flere gange om dagen, det gør jeg i hvert fald :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er det nemlig Lisbeth og ja DMI lever ikke forgæves i disse dage :-))

      Slet
  2. Yes - tulipaner er et must inde. Og hornvioler ude.
    Så er det forår! Også selvom det regner eller sner :))

    SvarSlet
  3. Er du i øvrigt blevet blondine?? Den slags skal man fortælle sine veninder :-))

    SvarSlet
    Svar
    1. Tulipaner inde og hornvioler ude - ja det er helt klare forårs-tegn!

      Hahaha og ja der er sket noget med håret.
      Det tog "kun" 5 affarvninger. Først blevet håret helt orange, så nettogult, så tisgult, så lidt mindre tisgult for til sidst at blive noget der ser sådan nogenlunde ud :-))) Mit hår er SÅ smadret :-)

      Slet
    2. Hæ hæ - du må investere i en seriøs hårkur :-)
      Det kræver i øvrigt et Skype kald snarest, så jeg kan se det ;-)

      Slet
    3. Du kan komme og besøge mig kan du!

      Slet