tirsdag den 13. december 2016

DET VAR DA PÅ TIDE

Jeg kæmper i øjeblikket med noget halsbetændelse og lidt feber, så det er ikke meget jeg får lavet i disse dage. Muren ude i gangen er der ikke sket det store med. Lidt stål er lagt ind i sætnings-revnerne mellem murstenene og ellers ikke mere. I de kommende weekender er tiden afsat til gæstevisit, så jeg regner ikke med at der kommer til at ske mere med mur-projektet før det nye år. 

Noget jeg dog har fået gjort, er at smide nye fotos på siden MIN PRIVATE HAVE for det var da noget gammelt noget der befandt sig dér. Klik på linket for at se lidt mere retsvisende fotos derfra. 

God dag til dig der læser med

6 kommentarer:

  1. Tak for touren! Lækkert, lækkert, lækkert :-)
    God bedring til dig - håber på hurtig helbredelse inden den "rigtige" jul sætter ind, så jeg sender en stak positive tanker i din retning.
    Kh Henrik

    SvarSlet
  2. Var lige inde på dit private haverum! Det er så gennemført og stærkt-FLOT!
    Og god bedring.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var sødt sagt:-)
      Tak Anette

      Slet
  3. Hvor har dit haverum en flot og gennemført stil. Jeg er ret vild med den.
    God bedring!

    Hilsen Elna

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er jeg glad for at du syntes Elna.
      Tak for din besked :-)

      Slet